dinsdag 31 maart 2009

einde is in zicht.


Poeh..... wat een werk nog! Overal staan manden, dozen en leuke dingen. Maar het einde is in zicht nu. Helaas hebben we nog geen internet aansluiting. Wat een onbeschofte mensen daar. Je bent aan ze over geleverd. Denk je alles goed geregeld te hebben. Dus meiden helaas ff geduld. Na donderdag kun je wel bellen mocht je je willen opgeven voor een workshop!

zondag 29 maart 2009

Moe maar voldaan..........


Na een dag hard werken samen op de toonbank van een lege winkel! Geeeeeeuw.......

vrijdag 27 maart 2009

Morgen uitverkoop.......



Morgen de laatste dag in de oude winkel..... Voor diegene die hun slag willen slaan. Alles wat daar hangt/staat is 50% korting!

Volgende week zijn we een paar dagen dicht!

donderdag 26 maart 2009

to my Love


Helaas deze week wat kaartjes uit de Cards Only. Ik beloof dat als alles achter de rug is er weer nieuwe komen op het Blog......

woensdag 25 maart 2009

Little monster!


Komende dagen moet er nog heel veel gedaan worden. En vele handjes maken .... werk. Idd ja!
Tis tuurlijk ook erg gezwellig! (lol)

dinsdag 24 maart 2009

Gaafffff.....


Gisteren ben ik meegeweest inkopen doen voor de Home Deco. Nou meiden..... helemaal gaaf om dat soort dingen te doen. We hebben dan ook zulke leuke dingen voor leuke prijsjes. Mooie manden, witte bakken, flesjes, fotolijstjes, windlichtjes, servies (leuke theekopjes met potje) echt te veel om op te noemen. Tuurlijk heb ik zelf ook wat gekocht..... een witte honden mand! Ha, ha en nu maar hopen dat de hond er in gaat liggen ipv op de bank!
Hebben jullie het programma al bekeken tijdens de opening.... wees er snel bij want sommige ws zitten al bijna vol! http://www.paperandpictures.nl/index.php?id=53

vrijdag 20 maart 2009

balzaal




Wat een "Balzaal" vinden jullie ook niet.... Geweldig!
Vandaag kwamen Jeanet, Marije, Nora en Jenny helpen.
Thx Girlz. Super..... Alle hulp is welkom.