maandag 17 november 2008

uitslag.........



Ik lees dat ik niet de enige was die zo verschrikkelijk gelachen heeft...... Heerlijk! Twas echt super gezellig. Ik zal een foto maken van de Falala w.s. zodat jullie hem ook kunnen maken.

Zondag in mijn 1e proef 3 hele domme fouten gemaakt (kben verkeerd gereden) koste me de overwinning.... grrrr. Nummer 1 had een punt meer. In mijn 2e proef heb ik ze dus maar ff een poepie laten ruiken. Hi, hi (lol) khad dus 10 punten meer dan de nummer 2 en das veul kan ik jullie vertellen! Het gaat mij om de winstpunten die je kunt verdienen en ik heb er 2 bij! Tgaat een beetje snel voor zo'n jong paard. Maar tis echt een poepie hoor alleen ben ik af en toe "heul blond"!

3 opmerkingen:

nora zei

Hee Jolan,Dan heb je dus toch nog goed gereden he.Enne wat hebben we een schik gehad zeg.groetjes Nora

Anoniem zei

Super mooi kaartje!!!
Wat goed van jullie zeg, jammer van de eerste proef.
Maar niet verwacht dat je punten zou halen.Gelachen hebben we zeker!!!Ik ga morgen puin ruimen in de winkel en er voor zorgen dat het woensdag weer allemaal aan kant is zodat je in een opgeruimde en SCHONE winkel binnen stapt.

Doei SAMMIE

marije zei

mooi kaartje hoor.
ga het ook proberen.
heb dat pakket gekocht bij je op de scrap a farytale