donderdag 4 december 2008

Tatterretaaaa........... ik ga naar America!



Yes...... betaald van de week en de E-ticket is ook binnen! 21 januari vertrek ik naar Annaheim (LA) om daar 4 dagen te shoppen en 4 dagen de beurs te bezoeken! En ook daar mag ik shoppen voor jullie........ Ik ga heen met een lege koffer en een schone onderbroek, terug kom ik met de allerleukste/nieuwste dingen. Ik vind het zo spannend en ik ben benieuwd wat ik allemaal aantref daar. Ik weet dat het "HUGE" is daar! Ik ga opletten of ik vooral kleine embellies zie voor op de kaarten. Shop untill I drop dus!

We gaan met z'n viertjes, dat wordt lol!

12 opmerkingen:

Ellen zei

Jeempie super jolan !! Dat word zeker genieten heb er al zo vaak foto's van voorbij zien komen helemaal geweldig. Wowww super voor je!!

marga zei

Wooooooooooooooh, Jolan.........ben helemaal niet jaloers hoor!!!!
Shoppen jullie maar lekker en ik hoop dat Trui weer zo'n leuke dag organiseert als jullie terug zijn, hihihihihi

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooooh helemaal geweldig Jolanda!!! ik ben jaloers!!!! hihihi! goretjes marije.

marije zei

ja ikke ook, ben ook jaloers!!!

Lea zei

O Jolan helemaal leuk! Heel veel plezier daar, en ook ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers!!

groetjes Lea

Reginne zei

Dat is gaaf Jolan!!!!! Geniet lekker van alle voorpret!

Liefs Reginne

Ellen zei

Oh, wat super voor je maar ik ben wel een beetje jaloers ;-)
Zullen we ruilen?

Groetjes Ellen

Je@net zei

Oooooooooooooooooooooooooooooooh, wat een bofferd ben jij!
Maar wat super gaaf voor je joh! En nu alvast lekker genieten van de voorpret meis!
Zal m'n boodschappenbriefje op tijd afgeven ;-)

marije zei

ik heb je blad ontvangen, super hoor!!
echt mooie digen staan er in!
wat me echt opvalt is dat er bijna geen verschil is met hier.had gedacht dat ze in amerika wel een voorsprong zouden hebben op ons, maar dat is mooi niet waar!!
bedankt en als je nog eens wat dubbel hebt!! mail me gerust. hihihi thanks

nora zei

wat super Jolan!Veel plezier daar En zoek maar veel mooie spullen uit haha.groetjes Nora.En oja leuk kaartje

Alma zei

Hoi Jolanda, wat leuk dat je een berichtje achterliet op mijn blog! Wat moet dat geweldig zijn om naar het scrapmekka Amerika te gaan! Heel veel plezier daar, maar dat gaat vast wel lukken!
Groetjes Alma

Ingrid zei

Jolanda....dat lijkt me echt een heeeeel vervelende reis die je gaat maken. NOT!!! Wat leuk dat je naar Anaheim gaat. Echt super!! Zal ik m'n wensenlijst doorgeven, zodat je goed weet wat je moet kopen. LOL!