zaterdag 15 augustus 2009

Card patterns sketch 28




.
.
.
.
.
.
.
Yes, ik ben de eerste! (lol) Het papier is van vorig jaar. LYB. Ze hebben zulke mooie papier lijnen met heel veel embellies. Ik ben benieuwd hoe hun kerstlijn er dit jaar gaat uitzien.
.
.
Vandaag ben ik vrij.... Bij P&P is vandaag de cupcake workshop. Ik ben zo benieuwd hoe iedereen het gehad heeft straks......... Ik vind hem zo leuk dat zelfs ik hem ga volgen alleen pas in oktober. S'morgens taart decoreren bij Bakkerij van Oort en 's middags allerlei leuke dingen maken van/met cupcakes. Moniek Jacobs heeft voor iedereen eentje gehaakt. Die zijn ook zo leuk geworden.

10 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Gave kaart, Jolan!!

En van die workshop... ik had het gelezen, hij lijkt me gaaaaaaaaaaf zeg!! (weet alleen niet wanneer ik mn rooster krijg... ggrr!!)

Fijn weekend!

xoxo

*~SCRAP-GEK~* zei

Gaaf kaartje jolan!

En ik ben ook heel benieuwd hoe iedereen het vandaag gehad heeft! :-D Klinkt wel helemaal super!

Groetjes Marije.

marga zei

Back in town!!!!!!!!!!!!! Het was super tof. Ga de taart zo aansnijden................yummie, ziet er echt lekker uit.

Jeetje, jij bent snel met het kaartje!!!!!!!!!!! Super.

Ingeborg zei

De taart is YUMMY ...met hoofdletters dus he.
Ben net terug van het logeerhuis (ik had natuurlijk TWEE taarten) en wat hebben ze -logees,leiding en wij - daar allemaal gesmuld.
Het is een geweldig dag geweest en wat heb ik ook weer heerlijk gelachen.
Je ziet me volgende week Jolan (verrassing!!) Fijne zondag nog.

Nicole zei

Wouw Jolan, wat een super kaart weer! Toen ik vorige week in de winkel was vertelde Trui al dat er nog een cupcake workshop aan kwam. Wil me er ook dolgraag voor opgeven alleen is schoonmama dan jarig, dus weet niet of ik dan kan. Nou ja... duimen maar he. In ieder geval veel plezier dan!!!

Liefs XOXO Nicole

Heidie zei

wat een gave kaart heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie

Laurel zei

Goodness, this is AWESOME! thanks for playing!

whoistracy zei

Wow, this is just gorgeous! I love the torn edges and the monochromatic colors.

NinaB zei

I love your beautiful card. Thanks for playing with us at Card Patterns.

Heidie zei

gefeliciteerd met je plaats in de top 6 bij Cardpatterns. En leuk om je zaterdag weer even gesproken te hebben.

groetjes Heidie