woensdag 16 september 2009

I'am back..........

Kben der weer.... Oh wat hebben we het super gehad. Veel gezien en gedaan. Te gekke foto's gemaakt, veel lol gehad. Lekker gegeten en gedronken. (Tapas en Sangria) Zucht.

.


.


.


Vanmorgen weer in de winkel gestaan. Kwas nog een beetje "brak"Maar er stonden weer 4 dozen te wachten met nieuwe papiertjes en albums van Kaiser. 5 complete lijnen met bloemen, stempels, brads, gekleurde ringen, rub ons, applicaties en die cuts..... En mijn mandje werd als maar voller (lol) die was al vol van vorige week.........

11 opmerkingen:

Je@net zei

Klinkt als een super gezellig reisje zeg. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Ingeborg zei

Heeee back in town.....ben zo benieuwd naar jullie verhalen .

Monique zei

He, ben je er morgen ook???Kom zeker even langs om jullie verhalen te horen.

marije zei

klinkt gezellig! hahaha
nog gefeliciteerd met je guest designer.pff ik probeer me vanavond bij te lezen op iedereen z'n blog, maar dat gaat niet lukken in 1 avond helaas! pfff

nora zei

Ik hoor het wel je hebt het weer super gezellie gehad Jolan!!
Leuk kaartje heb je gemaakt.
Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad.
Groetjes Nora

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

We zijn blij dat jullie het leuk gehad hebben.

Ik denk dat wij zaterdag nog wel even langs komen.
groetjes marjan en ella

marije zei

als of jullie op schoolkamp zijn geweest hihihi
leuke kaart weer!
ik moet ook snel weer eens langs wippen!

Antoinette zei

haha, ben blij dat ik weekend heb, moet nog steeds bijkomen :D

Moon Hulsman zei

Tuurlijk hebben jullie het leuk gehad ha ha
Van harte met je gd plekkie
Zie je snel
Liefs Moon

Heidie zei

wat een schitterende kaart. En fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. Ik zie je 3 oktober bij P&P. dan kom ik jullie weer lastig vallen.LOL. Geef jij dan ook nog een workshop?

groetjes Heidie

Unknown zei

Leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad....
Heb bij Antoinette al een paar foto's gezien!

Groetjes!