woensdag 27 oktober 2010

Veel nieuw weer


Zucht....... Er zijn weer heel veel dozen binnen en tja tis altijd weer hetzelfde! Lol. Er verdwijnd van alles in een blauw bakkie! Deze keer ben ik me te buiten gegaan met de bloemen van Petaloo. In de dozen zag ik Imaginisce, Fancy Pants, heel veel TPC, Anna Griffin, LYB, Echo Park, stempels, Ohww euh das wel fijn WeR heeft eindelijk van die bindringen meegeleverd je weet wel voor de Chinch offe hoe heet dat ding ook al weer. Helaas komen de sewing kits pas half november...(die wil ikke namelijk hebbeen met mij nog vele andere)
Het is allemaal net binnen dus er staat nog niks in de webwinkel of in de winkel zelf. FF geduld nog. Vrijdag ben ik vrij. (moeten jullie dus nog langer wachten) Ik was van plan om een Layout te maken met ons eigen papier! Hebben jullie het al gezien dat krijg je bij een membership!

1 opmerking:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig setje Jolan, heel mooi gemaakt. Leuk papier!
Groetjes van Jacqueline