zondag 19 december 2010

Druk........

Deze week ben ik nog eventjes heel erg druk. Ik heb alles klaar voor het nieuwe nummer van het SBM34. Voor tussen "ballen en bollen" week heb ik een aantal leuke make and takes bedacht en uitgewerkt. En ik ben begonnen met mijn workshop die ik ga geven op 14 en 15 januari van het nieuwe Bo Bunny Winter Frost!
Sow!!!! Die wordt toch geweldig leuk (euhum ik loop echnie naast de schoenen) Jullie moeten het vandaag even doen met alleen een foto.

Mijn jongste vindt het niet altijd leuk zo'n moeder die foto's nodig heeft!!!!!
Van de week plaats ik nog wel een aantal dingen die ik gemaakt heb voor Bo Bunny en Zva.
Dus kom gezellig nog eens langs......

1 opmerking:

loes de groot zei

hahaha heel herkenbaar
alleen gaan die van mij dan maar snel aan de gang met lief lachen omdat het anders nog langer duurt

tis wat zo'n scrappende moeder ; )