woensdag 6 april 2011

Invitations at Bo Bunny

Maak een uitnodiging was de opdracht bij Bo Bunny. Dusse ging ik eens in een van mijn pas opgeruimde kasten kijken en vond daar een schattig oud blikje van Maya Road. Daar heb ik een wikkel om heen gemaakt met het dessin papier Vicki B van Bo Bunny. Er zitten uitnodigings kaartjes in voor een High Tea party. Natuurlijk heb ik ook wat swirls van Zva toegevoegd. Wanneer jullie op het blog kijken bij Bo Bunny zien jullie wat de andere DT meiden genaakt hebben met deze opdracht..

De creme kleurige bloemen heb ik gemaakt door 6 verschillende bloemen te ponsen en die op te krullen. De hardrose bloem is gemaakt door 4 vilten bloemen in vieren te vouwen en die op een stukje chipboard te plakken.

3 opmerkingen:

scrappingtwins zei

wat een leuk item heb je gemaakt, en de bloemen zijn ook erg leuk geworden. Zo zie je maar dat je een leuke bloem kan hebben voor weinig geld. Super.

liefs de twins

Heidie zei

WAUW, wat een super creatie heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

loes de groot zei

het ziet er weer super uit en die bloemen............