donderdag 14 juli 2011

Zeepketting

  Over een paar weekjes vertrek ik naar Portugal waar ik heerlijk een huisje heb gehuurd van een vriendin.
Tja en wat is me gevraagd....... Lol. Jolan wil je een workshop geven.
Tuurlijk. Leuk.
We gaan een zeepketting maken met een leuk doosje waar hij in past.
Ik ben benieuwd hoe ze het vinden.
Stroopwafels ed hoef ik niet mee te nemen voor bij de koffie
Want er zit een Aldi en daar verkopen ze dat gewoon....
Zo zie je maar hoe raar het soms allemaal kan lopen.

                    Hierboven  een gedeelte van de ketting gemaakt met zeep, drijfhout en schelpen.

5 opmerkingen:

Cordine zei

Super Jolan! Fijne vakantie!
Groetjes
Cordine

Riet zei

ohhh wat mooi gemaakt Jolan.

Liefs Riet.

redscrap zei

dat is een kadootje!
erg mooi geworden
groetjes mina

Heidie zei

wat een schitterende zeepketting. Daar mag je mij ook wel eens een workshop van geven.
Hele fijne vakantie.

liefs heidie

loes de groot zei

wow super!