zondag 20 mei 2012

Focus on Noteworthy at Bo Bunny by Jolanda Meurs part 1

Bij Bo Bunny was de opdracht doe iets leuks met de Noteworthy kaartjes.
 Tja tuurlijk had ik ook voor een layout kunnen kiezen maar jullie weten ik hou van anderen dingen.
Wat heb ik gedaan. ....
Ik heb dit doosje gemaakt met kleine zaadzakjes er in.
Hier voor heb ik Country Garden gebruikt.
(ik heb nog meer maar dat zien jullie morgen op mijn blog....)
 Als eerst heb ik de breedte opgemeten van het Noteworthy kaartje.
Daar heb ik een simpel doosje van Cardstock bij gemaakt.
Dit zijn van die heerlijke simpele doosjes.
 Ik heb het midden uitgemeten van het kaartje en 2 cm naar rechts een ril gemaakt en 2 cm naar links.
Toen heb ik het doosje er ingeplakt.
Ik heb er een lintje omheen gestrikt.
En beide kanten verschillend gedecoreerd.
Op deze kant zitten zelfgemaakte bloemen.
En in het doosje de schattige zaadzakjes.
Ik heb zelf bloemen gestanst.
 De bloemen even opschuren
 Daarna opbollen en in elkaar zetten met een brad.
En zo zien de bloemen er dan uit.

De andere kant van het doosje ziet er heel anders uit....
Kijk morgen op mijn blog!

3 opmerkingen:

Mieke'S zei

Vind het een heel geslaagde creatie.
Groetjes Mieke'S

scrapsylz zei

Mooi geworden, dat is echt een feest om kado te krijgen, zeg!

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.