vrijdag 16 augustus 2013

How to make a perfect "Bow" by Jolanda Meurs!

Na 15 september geef ik hier thuis ook workshops.
Wil je met een stel vriendinnen iets leuks doen.
Leuke doosjes, techniekjes of een mini album?
Mail me en we bespreken eea.
 
Ik heb voor jullie ook maar een doosje er bij gemaakt.
Ik kan dat toch niet laten.....
 

Zoals belooft hierbij een plaatje van hoe ik de strik gemaakt heb.
Hij is echt super easy te maken !
Pons zoals je hieronder ziet 4 gelijke ovaaltjes.
Knip er twee in zoals op de foto. Dat worden de onderste strikken.
De andere twee plakje door de helft maar let op NIET rillen maar liever iets
boller maken zodat het een mooie strik gaat worden.
Het geheel plak je met een gluedot op elkaar.
Knip een klein strook dat je gebruik om over het midden heen te plakken.
KLAAR!!!! Hoe cool en makkelijk is dit?
 

2 opmerkingen:

Natalie zei

Kei leuke "bow"! Goed idee, ga ik onthouden! EN een leuk doosje! Groetjes, Natalie

nicolet zei

Wat is ie leuk zeg!! Bedankt voor de duidelijke uitleg.
Groetjes Nicolet