maandag 14 april 2014

Kleine update van afgelopen 9 dagen.

Zo wat een drukke tijd heb ik achter de rug.
Ik ben blij dat het nu wat rustiger is.
Vrijdag avond nadat we de stand opgebouwd hadden snel naar Houten gereden voor 
Regional Stampin Up Event. Janneke heeft voor gedaan hoe zei het regelt tijdens een party en een leuke make and take verzorgd.  Damir heeft een verhaaltje gedaan en we hebben allemaal
een Hip, hip, hooray pakket gekregen. Top avond dus.

Vorig weekend kon je mij vinden op het Art specially Event in Nijkerk.
Wat heerlijk om toch zo veel bekende te zien. 
Ik heb daar een kleine make and take verzorgd in onze stand van Stampin Up
samen met nog andere demo's.
Afgelopen Zondag hadden we een team meeting van ons Pinkies Team in Pijnacker.
Wat hebben wij toch een gezellige groep meiden. Er werd geswapt.
Er was een heuse price patrol.
Natuurlijk was er een  verkoop praatje en waren er 4 leuke workshopjes. 


Aan Nina en mij is gevraagd om een soort "shower" tafel te verzorgen.
Natuurlijk vind ik dat soort dingen heel leuk om te doen en zei ik gelijk JA!!!!!
 Maar ik dacht dat er zo'n 12 dames zouden zijn..... 

Helaas werd dat aantal steeds groter. 

Al snel waren het er 16 toen 20 en op het laatst 23....
Daar had ik niet op gerekend.
Dus snel nog extra inkopen gedaan.

Kijk even op mijn facebook pagina naar de foto's.
Creations by Jolan (klik op de naam)
Ik vond het echt super leuk om te doen.
Maar om heel eerlijk te zijn ging er wel heel veel vrije tijd in zitten. Lol!
Mijn wederhelft verklaarde me voor gek.
Maar het eindresultaat mag er best zijn.


Geen opmerkingen: