zondag 13 juli 2014

"A gift for you" by Jolanda Meurs

Vandaag heerlijk scrappen en beppen met de meiden.
Samen met Nina, Sam en de Twins.
Zoals jullie misschien weten maken we altijd leuke kleine "kadootjes"voor elkaar.
Dit is wat ik gemaakt heb voor vandaag.


Hiervoor heb ik de nieuwe In color kleuren 2014-2015 gebruikt van Stampin Up.
De blackberry bliss en de Lost Lagoon zijn mijn favorieten kleuren.
Hadden jullie ook de leuke kleine knijperstjes gezien indezelfde kleuren...
(zie hiervoor blz 208 linksboven)
De pons Label Bracket (blz 220) heeft nu ook een eigen stempelset gekregen.
Tag Talk. Dat is helemaal mijn stempel..... (blz 66)

De doosjes zijn gemaakt met een van de nieuwe stansen van Stampin Up.
De Fry Box XL. (blz 233) Hij past oa door de Cuttle Bug en de Big shot.
Ik denk dat ook deze stans veel door mij gebruikt zal worden.
Het Lost Lagoon doosje ga ik zelf houden voor in mijn kastje waar ik leuke voorbeeldjes
in tentoon stel.

Tot gauw allemaal. Ik beloof dat ik jullie niet zo lang zal laten wachten.

Geen opmerkingen: