donderdag 9 oktober 2014

Case it Su-per Challange team / Jolanda Meurs


Goedemorgen allemaal,
Voor vandaag was de opdracht bij het SU-per Challange blog
Case deze kaart!


 En dit is wat ik er van gemaakt heb. 
Ik heb een envelop gemaakt van de Gift Card Enclosure kaarten op blz 194 
(136662 10 stuks voor 6,95)

 Ik werk nogal graag met foamtape en dan past de kaart niet!
 Kijk eens goed naar de zijkant van de kaart....
 Dus wat heb ik gedaan........
Ik heb langs drie zijden van de kaart een extra ril lijn gemaakt zodat er een soort
pocket ontstaat waar mijn kaart in past.


Ik heb de set Flower Patch gebruikt op blz 156. 
er is een bundle te bestellen waarbij je 15% korting krijg wanneer je ook de stanzen koop.
Deze set kost 49,95 nummer 136788
De stempel set is in Polymeer waardoor het een stuk makkelijker is om schaduw
te stempelen op je afdrukje. Hiervoor gebruik je twee tinten van 1 kleur.
Kijk maar eens op bovenstaande foto. Daar kun je goed zien dat ik bv twee kleuren geel gebruikt heb.

Wil je bestellen? Dan kun je dat met je credit kaart doen in mijn online winkel.
Heb je die niet stuur me gewoon een mailtje of facebook berichtje.

Fijne dag allemaal en tot gauw.
Jolan



4 opmerkingen:

nicolet zei

Ziet er super gaaf en vrolijk uit!
Liefs Nicolet

Anne-Marie zei

Oooh Jolan, die is geweldig!!!! xx

Margot zei

Dit is goeie reclame! Die stempelset zou mij in de catalogus dus helemaal niet opvallen, maar zo verwerkt op deze kaart/envelop dus wel! Helemaal geweldig!!!

Cynthia van der Wilk zei

Wat een super mooie set heb je ervan gemaakt zeg. groetjes,
Cynthia