donderdag 1 januari 2015

Stampin'Up Su-per challange # 70 kado doosjes Jolanda Meurs

Hallo allemaal.

Als eerste wil ik iedereen een gezond en gelukkig 2015 wensen.
Dat al jullie dromen uit mogen komen.

Het is weer Su-per Challange tijd vandaag!!!!
De opdracht voor vandaag is "kado doosjes" tja das helemaal mijn ding!
Ik ben al weken bezig met het maken van leuke kado doosjes voor het blad "Kadoosjes" deel 3.
Het komt dit voorjaar uit!
Dus om een extra doosje te maken voor de Su-per challange gaat in een moeite door!

Het gebruikte papier is uit de nieuwe voorjaarsfolder. 
Painted Blooms. Het is dubbelzijdig ideaal als je de eene kant niet leuk vind........
Arrtikel nummer 137784
 Ik heb het gecombineerd met de kleur Pacific Point maar ook Wild Wasabi past heel mooi hierbij
Het label is gemaakt met de nieuwe pons Ornate Tag Topper Punch (artikel nummer 137416)
Ik heb er een doillie over heen geplakt en daardoor is de vorm niet zo goed te zien.
De Tekst "Happy Birthday"komt ook uit de nieuwe Catalogus. 
Het is de stempel "Crazy about you"! (artikel 137137)
In het doosje zit een vak verdeling waardoor er precies 3 kleine Rittersport tjokolaatjes in passen.
Is het doosje niet schattig om weg te geven als verjaardags kadootje?


Wanneer je goed kijkt zie je dat ik NOG EEN NIEUWE pons gebruikt heb!
Dat is de Bow Builder Punch. Hiermee kun je leuke strikjes maken.
(artikel 137414) Er tussen zitten wat groenen blaadjes uit de Bird Builder (artikel 117191)
en een paar bloemetjes uit de Petite Petals set (artikel 133155) Het kleine bloemetje is 
uit de serie Itty Bitty Accenta Punch Pack (artikel 133787)


Tot snel

Geen opmerkingen: