zaterdag 21 februari 2015

Mmmmm....... roze M&M / Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

Ook vandaag weer een klein Valentijn kadootje!


In Amerika heb ik leuke zakjes met roze M&M's meegenomen!
Tja helaas veel dingen zie je hier niet.
Dus des te leuker om het hier als kado te gebruiken.


Ik heb de breedte opgemeten van het zakje en daar een strook Cardstock van gesneden.
Mijn eerste ril is 2,5 cm. Dit wordt de sluiting. Toen heb ik de hoogte opgemeten. dat was hier 7cm.
Mijn tweede ril is dus 9,5 cm. Daarna heb ik bepaald waar ik de sluiting ongeveer wilde hebben.
Die heb ik gemaakt met de Tagtopperpons en een grootte brad. Die past precies
in het gleufje. 


 Bij mijn bestellingen zitten ook vaak van deze leuke kadootjes.
Deze zijn bedoelt als bedanktje maar ook ter inspiratie!
Ik plaats regelmatig verzamel bestellingen bij Stampin'Up.
Wil je meebestellen stuur dan een mailtje naar jmemeurs@hetnet.nl
Natuurlijk is mijn wegwinkel ook 24/7 open. 
Let wel je kunt hier alleen met je credit kaart bestellen. 
Waarna je bestelling gelijk naar jou huisadres gestuurd wordt met UPS!


Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: