zaterdag 4 juli 2015

Blog Hop Creatieve Harten / Jolanda Meurs


Heel gezellig dat je vandaag langs komt op de bloghop van de Creatieve Harten, het team van Caro.
Je kunt vandaag SUper leuke Stampin' Up! creaties bewonderen op de blogs van een aantal van onze teamgenoten.

Het thema van onze bloghop is de nieuwe jaarcatalogus 2015-2016. Er zijn zoveel mooie nieuwe producten te bewonderen, dat laten we je graag zien. Kijk maar eens met ons mee! Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet met deze geweldige projecten die wij laten zien, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!

Door gebruik te maken van de pijlen onderaan dit bericht kun je door hoppen naar het volgende blog, alwaar weer een nieuwe creatie op je staat te wachten. Als je helemaal rond bent, kom je als het goed is weer uit op het blog waar je begonnen bent.

Wij zouden het SU-per leuk vinden om te weten hoe je onze projecten vindt, dus laat je gezellig een berichtje achter?

Gebruik de pijlen onder aan dit bericht om door te hoppen naar het volgende blog.
Wij vinden het SU-per leuk om te weten hoe je ons project vindt, dus laat ook een berichtje achter.

Als het goed is kom je hier via het blog van Leoni. Zo leuk wat ze gemaakt heeft.

Zelf ben ik aan de slag gegaan met het "Project Life Accessory Pack Moments Like These"  !






































Natuurlijk kun je er een Project Life layout van maken.... Maar deze kitjes zijn ZO LEUK!!!!! Daarom heb ik er een aantal kaarten meegemaakt. Een daarvan zie je hierboven.

Nieuwsgierig wat er allemaal in zit ? Kijk dan eens naar mijn filmpje hieronder.



Woensdag 1 juli plaats ik weer een nieuwe verzamel bestelling. Wil je mee bestellen dan kan dat.
Mail je bestelling door op jmemeurs@hetnet.nl. Vanaf 75,- euro verstuur ik het gratis naar jou adres.


Hello Baby Accessory Pack bestelnummer 138458 €12,25
Moments Like These Accessory Pack bestelnummer 138455 € 12,25
Happy Times Accessory Pack bestelnummer 138452 € 12,25
Op pagina 146/147 vind je nog meer van deze leuke Kits.

Nu snel naar het blog van Helmy de Gooyer en kijk wat zei voor een leuks gemaakt heeft!

SUper veel plezier nog tijdens de bloghop.
 vorige

 volgende
Tot snel weer.
 groetjes Jolan



Built for Free Using: My Stampin Blog






9 opmerkingen:

Anoniem zei

Super bling! Gaaf kaartje!

Miriam zei

Wow! Wat een gaaf kaartje! In mijn favo kleuren nog wel...

Corliene van de Hoef zei

Leuk kaartje!!

Diana van Otterlo zei

SUperleuke kaart!
Gr Diana

Unknown zei

leuk leuk met die kitjes! Xx

Dominique zei

Wat word ik blij van dit kaartje, gave stijl Jolan! Ik heb ook die PL set liggen, geeft me weer een verfrissende kijk ;)

Stampin & More zei

Heel mooi, maar ik had niet anders verwacht. Op deze manier is PL wel leuk!

Eveline zei

Wat een super creatie.
Eveline.

Gonne zei

Wat een leuke out of the box manier van de PL materialen. Erg mooie kaart!