donderdag 17 september 2015

Challenge #104 Gift Bag Punch Board / Jolanda Meurs

Hey hallo,
Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.
De Challenge is  deze keer  "Gift Bag Punch Bord"
Sohw das echt een leuke uitdaging vind ik zelf!
Natuurlijk borrelt het weer enorm in mijn hoofd en moet ik keuzes maken
wat ik jullie wil laten zien aan.
Vorige week tijdens de Engelse Blog hop zag ik bij Michelle dat ze het Tip Top Taupe Cardstock had gestempeld met de zelfde kleur inkt en daarover heen witte inkt had gestempeld.
Dat vond ik zoooo..... schattig! Ik heb dat hier ook toegepast. 
Op de randjes van de Poinsettia zit met de 2-way glue pen wat glitter.
Dit maakt het een echt feestelijk kadootje. Ik heb gekozen voor het tasje maat "M". 
Ik heb daarvoor een stuk A4 cardstock genomen en de lengte afgesneden op 11 inch (25,4 cm)
Daarna heb ik volgens de beschrijving van maat "M" gerild. 
Zo ziet het er uit voordat ik het in elkaar heb gelijmd. 
Nadat ik klaar was met het rillen heb ik van de bovenkant 5 cm afgehaald om zo een flap
te maken. Zie de foto.
Plak de zijkant dicht met tape. Vul het doosje met bv iets lekkers. en plak de onderkant dicht.
En dit is het eindresultaat. De tekst You're the best komt uit de stempelset
Friendly Wishes. De hoeken heb ik afgerond met de pons Curvy Corner trio punch.
Schatje is het geworden vond ik zelf.
Nieuwsgierig wat de andere leden gemaakt hebben?
Of wil je ook meedoen met de challenge? En een leuk prijsje winnen....
Publiceer hier dan je projectje {hier}
tot snel weer.
Groetjes Jolan

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: