zaterdag 19 december 2015

Meer kerstfun / Jolanda Meurs

Hey hallo,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier op mijn blog.
Ik zit nog steeds in Kerstsfeer zo als je ziet... alhoewel ik ook al met Valentijn bezig ben.
Vorige week zaterdag stond ik op een Kerstbeurs in de Klaveet te Achtervelt.
Een hele leuke Kerstbeurs moet ik zeggen.
Er stonden allemaal creatieve  mensen bij wie je de leukste Kerstkadootjes kon kopen.
Zelf had ik ook van alles gemaakt. Waaronder deze leuke flesjes gevuld met Jelly beans.
De flesjes hadden allemaal een Belly ...


Ik had ook een aantal van deze witte doosjes waarin ik Christmas cookies had gedaan.
Daar omheen had ik ook een bandje zitten met deze mooie Kerstrozen.
Die had ik uitgeponst. 
Wist je dat in de nieuwe voorjaarsfolder deze pons ook zit met een hele andere stempelset.
Echt een heule leuke set......


Ook had ik deze leuke Kerst verlichting gemaakt.....
Ik vond ze zelf erg leuk. Ze zijn heel simpel te maken.
Gewoon een stukje Washi tape er om heen plakken.
Drie kransjes stansen. Deze 1x inknippen. Alle randjes een beetje op krullen.
Alles op een grote cirkel plakken. (vergeet niet om een stukje open te laten voor het aan/uit knopje)
En om het lichtje op te "leuken" had ik van rood glitter deze strik uitgestanst.

 

Heb jij de nieuwe voorjaars catalogus al? Nee ....
Stuur eventjes een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com. 
Je kunt hem gratis hier ophalen of tegen portokosten stuur ik hem naar je op.


Dank je wel voor je bezoekje en tot snel.
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: