maandag 25 januari 2016

Gift Bag Treat Holder door Creations by Jolan


Hallo allemaal,

Ook voor vandaag heb ik een filmpje staan.
Alleen deze keer niet van mij!
Maar van Stampin'Up.







Het is een filmpje van de Gift Bag Treat Holder. Zo geweldig leuk en bruikbaar.
Natuurlijk heb ik zelf ook voorbeelden gemaakt.

Je kunt het zakje ook halveren tot een kleiner formaat. Of zoals op het filmpje de flap omvouwen.



Dit is mijn uitwerking. Hoe vind je die?






De Mini Treatbag kost kost 49,00 € Dat is best een groot bedrag maar kijk eens wat er allemaal bij zit. Een stans van een ster, hartje, strik, drie stripjes met figuurtjes, twee teksten en twee banners. Wanneer je het dan omrekent is het beslist niet duur!





Dinsdag 26 januari gaat er weer een verzamelbestelling uit. Betekend dat ik de verzendkosten betaal en dat je, je bestelling hier gratis op kunt komen halen.

Is jouw Stampin'Up  verlanglijstje ook zo lang.... Is hij hoger dan 129,-
Dan heb ik de perfecte oplossing voor jou. Kom in mijn gezellige team en profiteer van ALLE voordelen zoals altijd 20 tot 25% korting op al je bestellingen.
Er is nu een speciale aanbieding tijdens de Sale-a-bration waarbij je niet voor 46,- € gratis mag uitzoeken maar voor 91,- € gratis mag uitzoeken. Dat is 45,- EXTRA.  Je betaald voor je kit dus 129,- en mag voor 220,- uitzoeken!!!!!
Wie wil dat nu niet. Mail me gerust voor meer informatie op creationsbyjolan@gmail.com


Tot snel weer.
Groetjes Jolan









Geen opmerkingen: