dinsdag 2 februari 2016

Wink of Stella Glitter Brush by Stampin' Up! / Jolanda Meurs



Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier.
Zijn jullie ook al zo verslaaft..... net als ik?

Op bijna al mijn projectjes die net iets extra's moeten hebben zit wat glitter.
Dit gaat heel gemakkelijk met de Wink of Stella Brush.
Het is een soort "pen" maar dan met een reservoir en een kwastje.
Hiermee kun je heel gemakkelijk je bloem bestrijken met wat glitter.







Ik heb voor jullie het filmpje van Stampin'Up hier geplaatst. Op die manier is het gemakkelijker om te kijken hoe het werkt.

Natuurlijk hoort daar ook een voorbeeldje bij. Ik heb een zakje gestanst. Daarom heen zit een Belly bandje. Met de set Grateful Bunch (blz 22) heb ik bloemen gestempeld en met de bijbehorende pons ze uit geponst. Dit gaat echt super makkelijk. De bloemen zijn bewerkt met de Wink of Stella zoals je heel goed kunt zien op de bovenste foto van deze blog post.

Nu begrijp je ook vast wel waarom ik verslaafd ben aan de Wink of stella.....




Alle Stampin'p materialen zijn via mij te bestellen. Je kunt daarvoor een email sturen naar creationsbyjolan@gmail.com.


Is jouw Stampin'Up  verlanglijstje ook zo lang.... Is hij hoger dan 129,-
Dan heb ik de perfecte oplossing voor jou. Kom in mijn gezellige team en profiteer van ALLE voordelen zoals altijd 20 tot 25% korting op al je bestellingen.
Er is nu een speciale aanbieding tijdens de Sale-a-bration waarbij je niet voor 46,- € gratis mag uitzoeken maar voor 91,- € gratis mag uitzoeken. Dat is 45,- EXTRA.  Je betaald voor je kit dus 129,- en mag voor 220,- uitzoeken!!!!!
Wie wil dat nu niet. Mail me gerust voor meer informatie op creationsbyjolan@gmail.com

Tot gauw weer. Groetjes Jolan


Geen opmerkingen: