dinsdag 27 september 2016

Stampin'Up Hello Lovely Project Life / Creations by Jolan

Hey hallo,

Een tijdje geleden was ik lekker aan de slag gegaan met de Project Life card collection Hello Lovely  en accessoires pak. Daar had ik nog een aantal kaartjes van overgehouden.
Ik vond het zonde om ze te laten liggen want om eerlijk te zijn is het een van mijn favoriete set.

Van de restjes heb ik wat kaartjes gemaakt. Wanneer je goed kijkt zie je dat ik overal Vellum bij heb gebruikt. Dat heb ik gedaan omdat ik het zonde vond dat je niet meer van de achtergrond zou zien en ik een extra tekst wilde toevoegen. 


Ik was zo lekker bezig dat ik al snel een hele stapel gemaakt had.
Een aantal van deze kaartjes laat ik hier zien.




Her en der heb ik wat bloemen uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.
Pas wel op dat je het Vellum niet te veel verhit anders gaat het krom staan.
Het Vellum van Stampin'Up is lekker dik en daar gaat het prima mee.
Gebruikte materialen: Hello Lovely PL card collection art.Nr: 141688
Hello Lovely PL Accessory Pack art.nr: 142687
Vellum Cardstock  art.nr: 106584
Embossing poeder wit art.nr: 109132
VersaMark inkt art.nr: 102283
Heat Tool art.nr: 129055


De onderstaande Stampin'Up KORTING'S actie is nog steeds geldig.
Wil je er gebruik van maken.... Stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Op 29 september 20:00 uur loopt het af.


5 Inktpads kopen 6e gratis.
Alleen op de kleurtjes dus niet de Memento en StazOn en VersaMark
5 Inkt Refils kopen 6e gratis
(of een veelvoud hiervan)

5pakken  A4 Cardstock kopen 6e gratis
(of een veelvoud hiervan)


-Plus


-Plus
-Gratis verzending via Kiala boven de 75,- euro.
-Vergeet niet dat je boven de 200,- ook nog eens 10% Hostess credits krijgt.
-Plus

Deze actie is dus geldig tot en met donderdag 29 september 20:00 uur. Je kunt je lijstje doorgeven op creationsbyjolan@gmail.com 





1 opmerking:

DB zei

Wat een gave kaartjes, Jolan! Ik heb de set toevallig gisteren besteld. Dus bedankt voor de inspiratie :) Groetjes, Danielle