woensdag 1 februari 2017

Cool Stampin'Up treats by creations by Jolan Meurs

Hey hallo welkom op mijn blog. 
Hebben jullie dat ook wel eens dat je een Stampin'Up bundel ziet en er gelijk verlieft op bent?


Toen ik de bundel "Cool treats" zag wist ik het gelijk..... Dit gaat echt mijn favoriet worden.
Ondertussen zijn we een maand verder en idd. 
Ik heb hem al zo vaak gebruikt en er leuke dingen mee gemaakt! 
Hij is echt het geld waard en bestel je er bv Washi tape bij 
dan mag je er zelfs een Sale-a-bration artikel uitzoeken.
Wie wil dit nu niet. De gratis Sale-a-bration stempel Tasty truck past hier perfect bij.
Maar die voorbeelden laat ik jullie later zien.

Dit zijn doosjes van de Ferro Rocher tjokolaatjes. Hi, hi die heb ik dus zelf opgegeten.
Daarna heb ik ze met wat anders weer gevuld en er een nieuwe wikkel om heen gemaakt met het bijbehorende designer papier. Die leuke rozetten zijn heel simpel om te maken.
Gewoon een kwestie van vouwen.....

Een yummie ijsje er op met een tekst en hopla.....
weer een leuk kadootje!

De chocola druipt er zo van af.... lol!

Volgende week woensdag gaat er weer een verzamelbestelling uit naar Stampin'Up.
Ik verzorg graag jouw bestelling. Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
Heb je vragen laat het me gerust weten.
tot snel groetjes Jolan


Geen opmerkingen: