maandag 17 april 2017

Stampin'Up Onstage Swaps 2017 in Amsterdam / Creations by Jolan

Stampin'Up Onstage swaps Amsterdam 2017.
Natuurlijk had ik ook swaps gemaakt. Ze vielen bij iedereen goed in de smaak. Enne of ik er een you tube filmpje van wil maken. Natuurlijk wil ik dat maar ik ben nog steeds geveld door de griep en kan amper praten. (lol, wel lekker rustig) Maar ik beloof jullie dat ik er zo snel mogelijk een filmpje van maak met duidelijke uitleg.













Het was natuurlijk weer meer werk dan ik van plan was. IJsjes stansen in (perzik) geel en (frambozen) roze. Om nog maar niet te praten over de yummie tjokola die over het ijs heen naar beneden loopt.... IJshoorntjes, lepeltjes. Je zou er een zere arm aan overhouden.
Ook vroegen jullie waar ik die leuke Marshmellow ijsjes gekocht had. Deze kwamen gewoon van de Albert Heijn. Bij Candy Online hebben ze ook van die gummie ijsjes in diverse kleuren die zijn wat platter maar ook leuk om te gebruiken samen met de Stampin'Up bundel "Cool Treats"  


Deze bundel gaat gelukkig mee naar de nieuwe Stampin'Up catalogus 2017-2018 maar dat mag ik officieel nog niet vermelden. Lol!


Deze bundel is zo leuk voor komende zomer met al die verschillende ijsjes die je er mee kunt maken.





Veel plezier met het kijken van een aantal van mijn swaps die ik heb mogen ontvangen.
Heb je vragen of wil je iets weten mail gerust naar creationbyjolan@gmail.com


Tot snel weer groetjes Jolan

Geen opmerkingen: