vrijdag 12 mei 2017

Stampin'Up kado doosje Fresh Florals design papier / Creations by Jolan



Hey hallo,
Welkom op mijn blog. Deze keer heb ik een SUper leuk doosje voor jullie waarin van die platte chocolaatjes passen. Verkrijgbaar bij de AH.
Zondag is het Moederdag dus ik moet echt nog eventjes flink aan de gang. Ik heb namelijk wel wat kadootjes voor mijn moeder gekocht maar een simpele verpakking vond ik niet leuk.
Dus hierbij een van mijn Moederdag kadootjes.

Mom, you're the best


Voor dit doosje gebruikt ik het nieuwe Stampin'Up design papier Fresh Florals. Je vind het op pagina 187 van de nieuwe catalogus. Ik ben echt helemaal weg van dit papier. Het is 30,5 x 30,5 cm. Je krijgt 40 dubbelzijdige vellen in de 5 nieuwe Stampin'Up kleuren. (art.nr: 144131)
De kleur die ik hier gebruikt heb is de kleur Berry Burst.

Om de deksel zit het nieuwe lint in dezelfe kleur Finely wolven ribbon. Het is 1,3 cm breed. Het is niet te dik en ook niet te dun je kunt het prima strikken. (art.nr: 144133)

De kant en klare strikjes vind je onderaan pagina 197 speciaal voor diegene onder ons die hier niet zo goed in zijn. (art.nr: 144217)

 
 
 



Weten hoe ik deze mooie bloem gemaakt heb?
Hiervoor gebruikte ik de Socculent Framelits Dies. Mocht je deze willen bestellen. LET WEL DIT KAN TOT 31 MEI....

Kijk eventjes naar het filmpje want daar laat ik je zien hoe ik deze maakte.




 
 
 
 
 
 
 
 
Klik op de foto hieronder en ik vertel je precies hoe ik dit doosje gemaakt heb.
 
Is iets niet duidelijk of wil je een Stampin'Up bestelling plaatsen dan kan dat oa door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com Natuurlijk kun je ook links boven klikken en lekker in mijn webshop neuzen.
Tot snel. Groetjes Jolan
 
 

Geen opmerkingen: