vrijdag 4 augustus 2017

Bestel NU de nieuwe Stampin'Up herfst/winter catalogus via Creations by Jolan


Hey hallo welkom weer op mijn blog vandaag.


Heb jij de nieuwe Stampin'Up herfst/winter catalogus al aangevraagd. Nee....


Stuur een mailtje naar:
Creationsbyjolan@gmail.com en ik stuur er een naar je op. Natuurlijk kun je hem ook GRATIS komen afhalen hier in Wageningen


Let wel, alles is pas bestelbaar vanaf 1 september. Hij staat weer boordevol nieuwe en geweldig leuke ideetjes. Wil jij er dus ook een ontvangen laat het me dan weten.




De nieuwe set "Carols of Christmas" is al wel te bestellen. Wat een gave set. Je kunt hem als bundel bestellen met 10% korting maar ook los. Klik op het plaatje en je komt gelijk in mijn webwinkel.

https://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=900090&dbwsdemoid=5009810


Ondertussen ben ik al lekker bezig met mijn kerstkaarten. De nieuwe bundel "Carols of Christmas" is namelijk NU al te bestellen.  Het is echt zo'n geweldige leuke set vooral de borderrandjes.

Wees slim en lever gelijk je gespaarde korting's coupons in die je in Juli heb ontvangen. Deze  zijn alleen in de maand augustus geldig.









Ik heb alvast een klein sneakje voor jullie. Maar wanneer je morgen weer een kijkje komt nemen op mijn blog dan laat ik je zien hoe ik dit leuke techniekje gedaan heb.

Er is dan ook een blog hop van de Creatieve Harten met "DOE JE DAT ZO!"

Vergeet dus niet om morgen hier weer een kijkje te komen nemen.













Klik op het filmpje hier onder van Stampin'Up en je kun nog meer leuke voorbeeldjes zien met de set "Carols of Christmas".




Stuur voor 7 augustus je Stampin'Up verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com en bestel deze leuke nieuwe bundel gelijk mee.


Groetjes Jolan




Geen opmerkingen: