donderdag 28 september 2017

Stampin'Up aanbiedingen / Creations by Jolan Meurs

Yoehoe
Het is dubbel feest hier bij Creations by Jolan.
Afgelopen week was ik jarig enne komend weekend ben ik ook nog eens 25 jaar getrouwd. 



Ik heb zo veel leuke kaartjes mogen ontvangen. 
Want laten we eerlijk zijn ECHTE post is toch veel leuker.
Stampin'Up heeft daar de juiste materialen voor.

Van 1 - tot 15 oktober is er de speciale aanbieding van de producten in het linker vakje hieronder.
Van 1 - 30 oktober is er de speciale aanbieding van het rechter vakje hieronder.

Zoals jullie zien ben ik niet echt heel handig met de computer. Lol!!!!
Maar je kunt ook gewoon in mijn webwinkel kijken en mij jouw verlanglijstje sturen op creationsbyjolan@gmail.com Je krijgt dan van mij een mailtje met de betaalgegevens zodat je het gewoon per bank over kunt maken. Na ontvangst gaat het gelijk op de bus.
Klik op de boodschappen kar en je komt vanzelf in mijn webwinkel. Natuurlijk kun je daar ook gewoon met je creditcard betalen. 
Het wordt dat automatisch door Stampin'Up naar jou thuis opgestuurd.


Heb je vragen mail me ook gerust.


Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: