zondag 19 november 2017

Prettige Kerstdagen / Creations by Jolan



Een hele goede ochtend. Ook voor vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie. Deze keer heb ik als basis gekozen voor zwart. In combinatie met goud geeft dat een extra feestelijk tintje.

Ik heb deze kaart simpel gehouden. De gestanste tekst Joy komt uit een oude set. Ja helaas .... ik doe dit soort dingen ook nooit weg. Altijd handig zo zie je maar weer.



Wil je ook Stampin'Up materialen bestellen. Dat kun je via mij doen. Ik bestel bijna elke week bij Stampin'Up en verzorg ook graag jouw verlanglijstje. Je kunt je lijstje sturen naar creationsbyjolan@gmail.com. Gratis verzending vanaf bestellingen boven de 50,-€ binnen Nederland.


Heb je vragen of wil je iets weten hoor ik het ook graag van je.                   Groetjes Jolan
Gebruikte materialen:

Product List
Sentimenten - Clear-Mount Stamp Clear-mount Stamp Set
€ 36,00
Basic Black A4 Card Stock
€ 9,75
Gold Glimmer Paper
€ 6,25
Foil Snowflakes
€ 7,50
Metallic Foil Doilies
€ 5,00
Gold Metallic Thread
€ 3,75
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Duet Banner Punch
€ 22,00



Geen opmerkingen: