woensdag 24 juni 2009

Presents.....

Last week I got some presents from Creative Impressions. I was so pleased with it. I spoke to Leesa and Janet at the CHA this year and told them that I had horses. They told me that they will send me something.... What a surprice to find this with our delivery!

I made some Cards for them. I hope they like it!

Op de CHA heb ik Leesa en Janet gesproken van Creative Impressions. Jullie kennen het merk vast wel van al die mooie lintjes die bij Paper&picture te koop zijn. Toen ik vertelde dat ik paarden had hebben ze belooft om iets leuks te sturen. Er zaten allerlei leuke dingen bij de bestelling...... Dit heb ik voor ze gemaakt!












.






2 opmerkingen:

marije zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marije zei

zo jij word crea van dit weer!!! hahaha heel gaaf gedaan! zullen ze leuk vinden!