maandag 15 februari 2010

Waar ben ik......


Jullie vragen je vast af waar ik ben...... nou Thuis hard aan het werk voor het nieuwe SBM wat jullie begin april in de bus krijgen. Ik heb zo veel leuke "pampiertjes" gekregen dat ik echt heel veel gemaakt heb daarmee. Natuurlijk is het afwachten wat er geplaatst gaat worden maar van sommige spullen ben ik echt heel tevreden. Ik heb eea gemaakt met het nieuwe Papier van Bo Bunny Jazmine.... Ohhh daar was ik gelijk "flieft" op. Helaas zullen jullie nog even moeten wachten.

3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie lo en er staat iets op mijn blog voor jou.

groetjes Heidie

Jolanda Cuper zei

Wow wat een mooi papier en je hebt er ook een mooie lay out van gemaakt!
Groetjes Jolanda

Ilonka zei

Whow wat een mooie layout erg mooi!!

groetjes Ilonka