woensdag 14 april 2010

pups


Zijn het geen poepies.... gisteren geboren! Ik heb het eindelijk voor elkaar hier thuis. Gezellig weer een hondje erbij over 8 weken. Wel druk in het begin maar dat komt wel goed. Ik heb altijd twee hondjes gehad en een is maar alleen toch? Mochten jullie je af vragen welk ras........ het is een Cairn terrier net zoals mijn andere hond. Nu heeft deze dame een stamboom en is me gevraagd een naam te bedenken die met een M moet beginnen. Zelf vind ik het makkelijk als de naam uit een lettergreep bestaat! Hebben jullie een sugestie?????

8 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schatjes. En een naam bedenken daar ben ik niet zo goed in.

groetjes Heidie

Marlinda zei

wat een onwijze schatjes!!! hmmm en een naam met een m met 1 lettergreep dat is nog niet zo gemakkelijk...als me wat te binnen schiet hoor je het!

Unknown zei

Wat een schatjes!!!!

Een M?
Komt ie:
Max
Maik
Mais
Manu
Mees
Mex(x)
Mai
Maud
Meg
Mia

Hahahaha zo, kan je hier wat mee????
hahahahaah

Lfs!

Creations by Jolan zei

May
Mix
Mirre
Mous
Mate
Makker
Myra

pfffffff tvalt idd niet mee!

Hanneke van der Linde zei

MOOS!
Wat een schattige pups zeg!

xoxo

scrappingtwins zei

Ja maar is het een jongen of een meisje, dat moet je dan wel weten ivm met een naam?

groetjes de twins

Norbiba zei

wat een schatjes....mijn hondje heet Macho :-)

groetjes norbiba

Petra zei

Lieffffffffff, moeilijk he een naam bedenken, maar anders pak je de M voor een bijnaam bijv.
Ma Belle of Mo is ook leuk en het moet natuurlijk ook passen bij de naam van je andere hond ;-)))))