vrijdag 7 januari 2011

Bedankt Girlz....

Zoals ik al eerder vertelde hebben wij een top team bij PaperandPictures! Niet alleen maken ze super leuke dingen. Maar betekenen we ook op andere fronten wat voor elkaar. Kim heeft mijn Powerpoint presentatie in elkaar gezet voor 14 en 15 januari. De Twins nemen zaterdag de winkel waar omdat Sam en ik een weekendje naar Kijkduin zijn... Voor jullie dames dit aardigheidje....
Het papier wat ik gebruikt heb is het nieuwe papier English Rose van Kaiser... Toen ik het zag was ik gelijk "flieft"op dit papier. Oke de andere drie lijnen zijn ook leuk maar toch dit is mijn favo! De swirls is weer van Zva (CRB-03ca-117) ik heb hem in stukjes geknipt. Ook het roze bloementje rechts boven in is van Zva....



4 opmerkingen:

stampertje zei

hallo dames. Genieten daar met zn drietjes hoor. En wat een ontzetend mooie doosjes weer. Zou ook wel even willen aanschuiven. Veel plezier. Inge (stamper-inge)

Heidie zei

wat een mooi doosje zeg. En geniet nog even van jullie weekend. weet zeker dat jullie een hoop lol hebben daar.

liefs
Heidie

Unknown zei

En hij is leuk!!!
In het echt zijn dingetjes altijd nog mooier dan op een plaatje....

Jolan is echt een schatje!
En ladiez.... Geniet nog ff lekker!!!!

Lfs!

jacirascrap zei

Fantástico! Linda idéia!