donderdag 24 maart 2011

Birthday Card

Komende zaterdag en zondag ga ik bij PaperandPictures verschillende demo's verzorgen.
Een er van is het gebruik van Glubers (Cosmo Cricket) Onder zie je al een voorbeeldje.
Tuurlijk heb ik er nog veel meer gemaakt. Nieuwsgierig komt lekker kijken ....



Maak een verjaardags kaartje was de opdracht bij Bo Bunny. Oke dacht ik dat komt mooi uit want Moniek Jacobs is jarig dusse scheelt weer.

Dit is wat ik gemaakt heb. Ik heb Bo Bunny Gabrielle gebruikt dat is toch zo'n geweldig mooie lijn! Nieuwsgierig naar wat de andere Dtmeiden gemaakt hebben. Kijk dan even hier.

3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. En helaas kan ik zondag niet komen. Dus heb ik mezelf maar verwend met een online bestelling.

liefs heidie

Cordine zei

Is zeker een geweldige lijn! en weer een geweldige kaart.
Groetjes
Cordine

nora zei

Mooie kaart heb je gemaakt Jolan!!Lang niet gezien,alles oke daar?Groetjes Nora