zondag 26 augustus 2012

Monochromatic colors at Bo Bunny

Monochromatic Colors!


De opdracht voor vandaag bij Bo Bunny was "Monochromatic colors" Pfff ik moest even denken!
Maar het is gelukt.
 Ik heb zoveel van die geweldige pakjes bloemen gekregen dat ik deze kleuren combo in een bakmal heb gemaakt als inspiratie. Toen heb ik alle bloemen weer terug in de juiste pakjes gedaan en er een leuke kaart mee gemaakt.
Ohw enne morgen nog iets heel erg leuks...
Nieuwsgierig. Lol Morgen dus ook ff kijken.


 Het is een soort drieluikje geworden.

Zicht vanaf de bovenkant.
En natuurlijk heb ik weer die mooie Zwirls van Zva creative gebruikt.

1 opmerking:

scrappingtwins zei

ja het zijn zeker erg mooi bloemen, jammer dat ze best wel wat kosten. je hebt er mooie projectje mee gemaakt en de kaart is super.

liefs de twins.