zaterdag 29 juni 2013

Uit de oude doos door Jolanda Meurs

Ik had de foto's van deze projectjes nog liggen.
Ze zijn al een tijdje geleden door mij gemaakt voor een DT project.
Ik blijf de combinatie van Craft en wit zo mooi vinden.
Onderstaand een doosje gevuld met nougat!
Naast de grote strik zit ook nog een pearl swirl van Zva Creative.
 Ook heb ik destijds een mini album gemaakt dat in een soort envelop zit gemaakt van Canvas.
Het canvas heb ik gestempeld en ook hier weer zo'n mooie witte pearl swirl van Zva Creative.


2 opmerkingen:

scrappingtwins zei

wat een mooie set heb je gemaakt. erg chique, dat kraft met die stempels

liefs de twins

Anoniem zei

Hoi Jolanda wat een schitterende dingen heb je weer gemaakt.
Inderdaad heel mooi dat kraft en wit.
Ben volger van je geworden hoor zodat ik al je mooie creaties kan bewonderen.

Groetjes Jannie.