maandag 14 oktober 2013

Oh Happy Day by Jolanda Meurs

Afgelopen zondag had ik deze schattige tasjes gemaakt met het Maja design papier.
Geweldig papier vind ik het weer.
Mooi dik en stevig ook voor het maken van doosjes.
Omdat ik verschillende vragen kreeg hoe ik die gemaakt had zal ik hieronder
eea kort uitleggen ze zijn echt heel simpel te maken.
De gebruikte swirls en bloemen zijn van Zva Creative
 
 CRW-05CA-114

 CRW-05CB-154 en de bloem FL-04CA-133
 
Voor dit kleine tasje snij je een bodem van cardstock van 9 x 9 cm. Ril alle zijde op 2 cm. Knip de hoeken in en lijm het dicht tot een bodem van 5 x 5 cm. Snij een strook papier van 8 cm hoog en begin te plakken op het midden van de opstaande rand van de bodem. Er wordt NIET gerild van te voren. Plak de strook verder om de andere zijden van de bodem totdat je weer bij het midden bent. Knip het overtollige er af en lijm het doosje dicht. Voor de sluiting pons je een cirkel/tap of  label die je doormidden vouwt. Lijm het vast aan de achterkant. Maak gaatjes aan de voor en achterkant en haal er een lintje door.
Je kunt ook een groter tasje maken snij dan voor de bodem cardstock van 11 x 11 cm en een strook van 11 cm hoog gebruikt. De rest is hetzelfde!

Geen opmerkingen: