dinsdag 10 december 2013

Clearance Rack 80% off Stampin Up Jolanda Meurs

Hallo Allemaal vandaag start de opruiming bij Stampin Up. 

Wie weet zit er iets leuks voor je bij. 
Ik heb 15 december een verzamel bestelling. Geef de bestel nummers aan mij door en ik
bestel de producten rechtstreeks bij Stampin Up zodat je niet perse met een Credit kaart hoeft te betalen.
Kijk snel of er iets voor je bij zit.

Mail me op jmemeurs@hetnet.nl voor meer info.

OP=OP!



Wat vinden jullie van deze leuke Christmas Cracker.....
Gemaakt met de envelop punch board van Stampin Up.
Maar zoals jullie kunnen zien kun je er nog veel meer mee maken.


Je kunt er dus niet alleen enveloppen mee maken maar ook doosjes en andere leuke dingen.
Hij kost 22,95. Mail me op jmemeurs@hetnet.nl en ik bestel hem ook voor jou.
Ik weet zeker dat jij er dan net zo veel plezier mee heb als ik.


Geen opmerkingen: