zaterdag 7 juni 2014

For a true Friend by Jolanda Meurs

Komende zaterdag hebben we een bijeenkomst in Houten van Stampin Up.
Daar worden onder andere ook swaps uitgewisseld.
In die korte tijd heb ik er heel wat vriendinnen bij gekregen waarmee ik een speciale band heb.
We noemen ons ook de groep van 13... We waren afgelopen jaar samen tijdens zo'n Stampin Up bijeenkomst samen in Manchester.
Het klikte super en we hebben nog steeds veel contact.
Voor elkaar maken we altijd een speciale swap.


Dit is mijn swap voor hun dit jaar. Ik heb er 14 gemaakt.
(eentje extra want je weet nooit...)

Wij jij ook lid worden van Stampin Up en profiteren van alle voordelen.
Zoals ALTIJD 20% korting en ook nog eens 10% extra korting bij de eerste bestelling binnen 45 dagen.
Kom in mijn gezellige team. Klink op de het plaatje JOIN en volg de instructies op.
Heb je vragen mail me gerust op jmemeurs@hetnet.nl


Het is nog steeds opruiming bij Stampin Up.
Kijk in mijn webwinkel bij Clearance Rack. Zit er iets voor je bij en heb je geen Credit Card.
Geen probleem mail je bestelling door naar jmemeurs@hetnet.nl
Want ook dan kan ik er voor zorgen dat je bestelling DIRECT bij jou thuis bezorgt wordt!!!!
Klik op onderstaand plaatje en je komt in de webwinkel!


Geen opmerkingen: