donderdag 15 januari 2015

Su-per Challange #72 door Jolanda Meurs

Hey hallo,
Gezellig dat jullie een kijkje nemen op mijn blog!
Vandaag staat er weer een uitwerking van het Super Challenge team op mijn blog!


Deze keer een uitgewerkte sketch!
Wil je ook meedoen? Ga dan naar het Blog van Su-per Challenge en plaats
jou projectje daar. Wie weet ben jij een van de gelukkige winnaars..
Aangezien ik helemaal in to the Mini treat Bag Thinlits Die ben...
Heb ik er dus een kado zakje van gemaakt. 
Helemaal in kleur voor de Valentijn. Na het zakje gemaakt te hebben heb ik hem tussen 
de Happy Heart embossing folder gedaan zodat je deze leuke structuur er in krijgt.



Daarna heb ik een aantal Banners uitgeponst en die onder het design papier geplakt.
En omdat ik de regen zooooo zat was heb ik de kaart met een bloem opgevrolijkt uit
de set Petal Potpourri met bijbehorende pons! 



Fijne dag en tot de volgende keer!



shop
join

sale a bration shop join host

2 opmerkingen:

nicolet zei

Ooh wat is deze super leuk!!
Groetjes Nicolet

riadeno zei

Wat een leuk zakje geworden ben zelf ook weg van de mal zal hem beel gebruiken.