zondag 24 mei 2015

Regionaal Event van Stampin'Up en prijsvraag / Jolanda Meurs



Hey Hallo,
Wat een leuke dag heb ik gisteren gehad. Gisteren vond het Regionale Event van Stampin'Up plaatst in Duiven.
Een dag vol gezelligheid.
Meestal vergeet ik een naam kaartje te maken maar deze keer...... dus niet!










Als eerste had ik met een stel vriendinnen afgesproken die ik al een tijdje niet had gezien. We hebben zo'n leuke band met elkaar. Natuurlijk moest er ook geswapt worden (uitwisselen van kleine kadootjes/voorbeeldjes) Dit is wat ik gemaakt had voor mijn vriendinnen.












Een leuk doosje met een handgel van Bath & Body. Meegenomen afgelopen februari in Orlando.









 Er wordt deze dag ook heel veel verteld en informatie gegeven hoe Stampin'Up er voor staat. Maar wij demo's krijgen natuurlijk het liefste info over de nieuwe producten. En ja onze Charlotte laat dan ook haar creaties zien en hoe ze die gemaakt heeft.

Deze keer ook extra info over het nieuwe compensatie plan dat is opgesteld om alle markten over de hele wereld naar elkaar toe te trekken. Wisten jullie dat Stampin'Up al 27 jaar bestaat?









 



Mij was gevraagd eea te maken voor de inspiratie tafel.















Op zo'n dag zijn er ook verschillende price patrols maar aan het einde van de dag ging iedereen naar huis met deze tas gevuld met een rekenmachine EN DEZE GAVE STEMPEL. Hoe cool is deze stempel wel niet!












Als afsluiter zijn we met een stel meiden nog een hapje gaan eten alwaar ik dit voorgerecht had!
Deze deed mij ergens aan denken? Vandaar deze prijsvraag!








Hoe heette de nieuwe In Color 2015-2016.
HINT ZIE FOTO!
Weet jij het antwoord? Stuur het antwoord naar Jmemeurs@hetnet.nl uit de namen geef ik zaterdag 30 mei een inktpad kado in deze kleur.....let wel demo's zijn uitgesloten.









Tot gauw groetjes Jolan




Geen opmerkingen: