donderdag 21 januari 2016

You are my great adventure / Jolanda Meurs


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier.

Ik heb afgelopen weekend besloten om NIET meer mee te werken aan de diverse tijdschriften van uitgeverij Scala. Jullie hebben 8 jaar lang mijn werk kunnen zien in Cards&Scrap, Cards & More, Scrapbookmagazine, Kadoosjes, Inpakken, Hobby Handig en nog veel meer tijdschriften en boekjes. Ik vond het een lastige beslissing. Maar ik had het gevoel dat ik de meeste dingen maar half deed ipv 100%. Ik heb besloten om me meer toe te leggen op andere dingen. Zoals oa het maken van de You tube filmpjes. Ik heb nog zo veel leuke dingen liggen en die wil ik graag met jullie delen.











Ik kwam tot de ontdekking dat ik dit schattige zakje nog niet op mijn blog en facebook had geplaatst.
En het is nog wel een van mijn favoriete .....
Hij is snel en gemakkelijk te maken. En er past van alles in.









Hierbij het filmpje van dit leuke tasje.



Basis: 21,5 x 15 cm
Lange zijde rillen op: 5 cm
Kwartslag draaien en ril op: 5, 10, 15 en 20 cm

Veel plezier met het maken. Is er iets niet duidelijk of wil je graag iets weten mail me gerust op creationsbyolan@gmail.com.

Groetjes Jolan

Het is nog steeds Sale-a-bration tijd. Dus bij elke 60,- euro die je besteld mag je een gratis product uitzoeken!
Wil je bestellen snuffel lekker rond in mijn webshop. Je kunt daar betalen met je Credit Card. Heb je die niet mail je lijstje dan naar creationsbyjolan@gmail.com
Tot snel weer.

Geen opmerkingen: