donderdag 20 oktober 2016

Stampin'Up Celebrate Gusseted Cellophane bags / Creations by Jolan

Dag 4, Goedendag.... wat heb ik vandaag voor jullie in petto?
Natuurlijk heb ik wederom de Stampin'Up Gusseted Cellophane bags weer gebruikt. Deze zijn gratis wanneer je een bestelling plaats van minimaal 50,- euro voor vrijdag 20:00 Want dan plaats ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Deze keer zit er een klein drank in. Perfect voor onder de Kerstboom straks.
 Mijn eerste kadootje is dus al klaar. Voor de afwerking van de bovenkant gebruikte ik uit de Najaars catalogus de stans/stempel set Here's to Cheers en Cheerful Tags.
 (Dit was trouwens mijn eerste keuze toen deze catalogus uitkwam)
Zowel de stempels als de bijbehorende stansen zijn zo geweldig leuk.


ZO heb je dus snel weer een leuk kadootje.Tot morgen weer. Groetjes Jolan


Vrijdag 21 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: