maandag 23 januari 2017

Kom jij in mijn gezellige team "Creationgirls" versterken?

Hoi, hoi,
ZIT JIJ NOG STEEDS TE TWIJFELEN.....
om zelf demonstratrice te worden?
Schrijf je dan NU in tijdens de Sale-a-bration. Mail voor info naar creationsbyolan@gmail.com

BESTEL NU HET STARTERS PAKKET VOOR 129,- EN ZOEK MATERIALEN UIT VOOR 175,- Dit mag uit beide catalogussen. Je betaald GEEN verzendkosten en je mag ook nog eens twee gratis stempels uitzoeken met een totaalwaarde van 126,-
JE ZIT NERGENS AAN VAST. PROBEER HET GEWOON. Ik zou het leuk vinden om je in mijn team te mogen ontmoeten. Deze leuke beker is in ieder geval voor jou!


Ik maak zelf graag kadootjes en leuke dingen voor  andere mensen. Deze laat ik vaak op mijn blog of facebook zien. Lijkt het jou leuk om in mijn gezellige team te komen? Ik deel graag mijn ideetjes met je. Daarvoor heb ik een speciale facebook pagina waar ik samen met mijn Creation Girls dit soort dingen deel.

Probeer het gewoon je zit nergens aan vast. Na verloop van tijd verloopt je lidmaatschap gewoon. En wie weet ben je helemaal enthousiast dat je NIET wil stoppen.

Wil jij dus altijd al je Stampin'Up materialen met 20% tot 25% korting bestellen. Gezellige bijeenkomsten bijwonen. Elke 3 maanden hier in Wageningen een gezellige teamdag hebben ..... elke maand een make and take door mij toegestuurd krijgen!!!!

GEEF JE DAN NU OP DOOR EEN MAILTJE TE STUREN NAAR CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM
Ik leg je graag alles uit.

Is alles je duidelijk klik dan op de button hier rechts boven "Join mijn Team"

Groetjes Jolan