vrijdag 24 maart 2017

Stampn'Up setje "open me already" / creations by Jolan

Hoi hoi,
Nog maar een paar maanden en dan is de leukste Stampin'Up tijd van het jaar voorbij.
De Sale-a-bration waarbij je bij elke 60,- euro die je bestel iets GRATIS mag uitzoeken.
Hoe leuk is dat wel niet.

"Hoping your day is perfect"
Ik ben aan de slag gegaan met het gratis design papier Party Animal. 
Echt Super leuk voor een verjaardags feestje.
Of zomaar ..... Ik heb een leuk en simpel doosje gemaakt. Voor de onderkant heb ik Crumbcake cardstock gebruikt dan is het doosje wat sterker! De tekst "Open me Already! komt uit de bijbehorende stempelset "Balloon Adventures"

Met die handige kant en klare bruine papieren zakjes van Stampin"Up heb je er zo iets leuks bijgemaakt. Wat restjes en een leuke tekst.... en klaar!

Wil jij nog gebruik maken van de Sale-a-bration? Dat kan ik verzorg graag je bestelling. Vanaf 75,-€ stuur ik het gratis naar je op binnen Nederland.
Heb je vragen of wil je iets weten stuur gewoon een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan




Geen opmerkingen: