maandag 22 mei 2017

Snelle Stampin'Up kadoosjes met het nieuwe Fresh Florals design paper

Goedemorgen.
Wat een heerlijk weer gaat het worden deze week. En dan hebben we donderdag ook nog eens een extra vrije dag. Dus hebben we weinig tijd (en zin) om te knutselen.  Maar heb je wel snel wat leuke kleine verpakkingen nodig om uit te delen aan je klanten, vriendinnen, juffen of meesters.  Dan heb ik een leuk idee voor je.













Is het niet ook zonde om al dat mooie design papier weg te gooien dat je elke keer overhoud......

Ik had een aantal stukjes over van het NIEUWE Stampin'Up design papier Floral Fresh art.nr: 144131 Het is echt geweldig mooi papier. 40 dubbelzijdige vellen van 30,5 x 30,5 cm in de nieuwe kleuren Berry Burst, Fresh Fig, Lemon Lime Twist en Tranquil Tide




Voor het maken van dit projectje verwijs ik je naar het filmpje hieronder in dit blogbericht. Uit de NIEUWE Stampin'Up stempel set Label Me Pretty nam ik de tekst "THANK YOU for caring" Dit ponste ik uit met de cirkel pons 1 3/8 inch of wel 3,5 cm Je vind de cirkel ponsen op blz 207 van de nieuwe Stampin'Up catalogus. Heb jij deze nog niet maar wil je hem wel ontvangen? Stuur me dan even een mailtje op creationsbyjolan@gmail.com
 Natuurlijk is er bij het nieuwe design papier Fresh Florals bijpassend cardstock, lint, inkt ennnnn van die leuke nieuwe strikjes die 2017-2019 In Color Bitty Bows heten.


ACTIE=ACTIE=ACTIE=ACTIE=ACTIE=ACTIE=ACTIE
BESTEL voor 1 juni ALLE 5 KLEUREN  INKT, CARDSTOCK, LINT en het NIEUWE DESIGN PAPIER FRESH FLORALS! DAN KRIJG JIJ VAN MIJ EEN PAKJE BITTY BOWS GRATIS.

Stuur je Stampin'Up verlanglijstje VOOR 1 juni naar creationsbyjolan@gmail.com
Gratis verzending boven de 75,- via Kiala en vergeet niet je punten op je klantenkaart te zetten.

Veel kijk plezier met de snelle Stampin'Up chocolade kadoosjes!




Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com.
groetjes Jolan en tot snel

Geen opmerkingen: