donderdag 3 augustus 2017

Stampin'Up Coffee Cafe Slider card / Creations by Jolan Meurs



Hoi, hoi welkom op mijn blog.
Zoals je gisteren al heb kunnen lezen beloofde ik om vandaag uit te leggen hoe ik deze leuke shaker schuifkaart maakte. Het idee van de schuifkaart is niet van mijzelf maar kreeg ik aangeleverd van de Online Stampin Party om te swappen met een partner. Die partner was Sandra Korten.
Dit kaartje heb ik dus naar haar opgestuurd.
Ik ben benieuwd wat ik van haar terug gestuurd ga krijgen.
Voor deze kaart gebruikte ik de Stampin'Up bundel "Coffee Cafe"
Dit is echt mijn favoriete set........
Deze Stampin'Up set is als bundel te koop met 10% korting voor 54,75€ Kijk op bladzijdez 31 voor nog meer leuke bijbehorende producten of mail me.

Er is passend papier bij dat Coffee Break heet. Ook dit vind je op bladzijde 31. 
En weet je wat zo leuk is. 
Zie je die kleine koffie bekertjes die kun je uitstansen met het stansje links onder op de foto hierboven
Dit papier ook  mijn lieveling 's kleuren combinatie.
Je vind alle bijpassende producten  op bladzijde 31 van de dikke catalogus.
Alle Stampin'Up materialen kun je bestellen via creationsbyjolan@gmail.com

Zo ziet de kaart er dicht uit.

 
"Happiness is a cup of Coffee shared with a friend"
omhoog. Dus Sandra.....








Wil je hem ook namaken en weten hoe je dat moet doen klik dan eventjes op het filmpje hieronder.
Je komt dan automatisch op mijn you-tube kanaal.
 
















Voor de beschrijving van de Stampin'Up Coffee Cafe slider kaart klik je dus op het filmpje hieronder.
Vergeet je niet een duimpje op mijn you tube kanaal te plaatsen wanneer je hem leuk vind?



 



Alle gebruikte Stampin'Up materialen kun je bestellen via:
Ik verzorg graag jouw bestelling.
Gratis verzending via Kiala bij een minimale bestelling van 50,- Punten voor op je klanten kaart en bij elke bestelling een leuke attentie.
Vergeet ook niet je KORTINGS COUPONS in te leveren. Deze zijn alleen geldig in de maand augustus
 
    

1 opmerking:

Maxine Finch Independant Stampin Up Demonstrator zei

this is an awesome card!!! <3 Can you post the measurements as I don't speak dutch.
<3 <3 <3