donderdag 19 oktober 2017

SUper geweldig Stampin'Up nieuws .....


Hey hallo allemaal,

Het was weer een heerlijke dag vandaag en ik heb echt geweldig nieuws voor jullie allemaal. Stampin'Up heeft net bekend gemaakt dat de nieuwe alcohol markers vanaf 1 november te bestellen zijn. Whoot, whoot wat een super geweldig nieuws. Ik heb ze al een tijdje in mijn bezit maar ik kan jullie vertellen ze kleuren heerlijk..... Je kunt het beste op Whisper White stempelen met memento en dan heerlijk inkleuren.

Van iedere kleur zijn er twee. Een donkere en iets lichtere kleur. Op die manier kun je prachtige schaduw maken. Ze zijn verkrijgbaar in 12 Stampin'Up kleuren. Daarnaast is er ook nog een Ivory, Bronze en een Color lifter. Met de laatste kun je ongelukjes verdoezelen of de kleur in het hartje van de bloem bv iets lichter maken.



Een set van twee gaat 11,-€ kosten. Wil je de hele set dan kosten deze 24 stiften 148,75€. Wees slim en wordt oo Stampin'Up demonstratrice. Op die manier krijg je 20-25% korting op alle bestellingen. Je hoeft niet perse zelf workshops te geven hoor. Je besteld gewoon lekker voor jezelf en bv een vriendin.
Wil je meer informatie om zelf demo te worden mail me dan op creationsbyjolan@gmail.com. Wil je, je inschrijven klik dan op de button hier rechts op mijn blog.

Klik op het plaatje hier links voor nog meer informatie over de nieuwe stiften.
Debbie Henderson heeft een filmpje met tips en trics. Misschien vind je het leuk om te kijken. 













Bij deze geweldige set hoort ook een SUper leuke kit  "Color me Happy" met bijbehorende stempel verkrijgbaar in hout of in Clear-mount.

Komende dagen zal ik jullie lekker maken met diverse leuke projectjes waarbij ik deze stiften gebruik. Hou dus mijn blog/facebook in de gaten Want dit wil je niet missen.

tot snel groetjes Jolan


Geen opmerkingen: