woensdag 22 november 2017

Stampin'Up chocolade flapdoosje "Prettige Feestdagen"



Vandaag doosje nummer drie voor jullie.
Lol het lijkt alsof dat dit een zwart/wit foto is..... Maar nee het is zwart, wit met zilver. Leuk he? Deze kleurtjes passen overal bij straks met de kerst.

In dit doosje zitten twee grote chocolade ballen. Stiekem had ik er met het maken van dit voorbeeld al een opgegeten. Ik dacht dat ik er nog meer had maar "NOPE". Dom...

Deze doosjes zijn ook leuk om op je kersttafel te zetten met de Feestdagen.


Klik op het filmpje hieronder en ik leg je duidelijk uit in mijn You Tube filmpje hoe ik dit doosje gemaakt heb. Vergeet niet op het duimpje omhoog te klikken onder het filmpje.
Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com



Basis cardstock 16 x 20 cm.
Ril de lange zijde op 4 op 8 op 12 en op 16 cm
Ril de korte zijde op 4 en op 12 cm

Mocht het niet duidelijk laat het me gerust weten.


https://www2.stampinup.com/ECWeb/CategoryPage.aspx?categoryid=900050&dbwsdemoid=5009810


Deze week zijn er speciale kortingen bij Stampin'Up. Heb je nog iets nodig en zit er iets voor je bij. Wacht dan niet te lang want op=op! Je kunt zelf in mijn online winkel bestellen door {hier} op deze link te klikken

Klik je op het plaatje hier links dan krijg je het lijstje zelf.

Veel shop plezier.
groetjes Jolan


 
Gebruikte materialen:

 
 

Geen opmerkingen: