maandag 19 februari 2018

deel 1 Stampin'Up Perennial Birthday chocolade houder




Hey hallo, welkom weer op mijn blog. Deze week kun je drie blogberichten verwachten met ieder een filmpje waarbij ik de SUper leuke stempel van Stampin'Up gebruikt heb die heet "Perennial Birthday. De bloementjes zijn SUper leuk om in te kleuren met oa de Blend.














Ik laat je in dit filmpje zien hoe ik met deze alcohol stiften snel zo'n bloempje inkleur. Ook de teksten zijn heel bruikbaar van deze stempel. Deze stempel is echt  mijn favoriet moet ik toegeven.












 



Daarbij het ik ook met het design papier gewerkt wat je op blz 23 kunt vinden in de nieuwe voorjaars catalogus. Het papier heet "Petal Passion"  en is schitterend bij verschillende leuke kleurtjes cardstock. Maar je kunt er nog veel meer mee doen. Denk daarbij eens aan het uitknippen van de bloemen en deze bv in kleuren. Of het hele papier inkleuren.  In het 2e filmpje laat ik je daarover wat meer zien.




Het inkleuren met de Blends gaat echt waar zo gemakkelijk. Een kind doet de was zo gezegd. Het zijn stiften op alcohol basis en je kunt ze prima met elkaar mengen.







In de chocolade houder past precies een grote chocolade reep van de Lidl. Deze is in 4 smaken verkrijgbaar en wordt per 5 stuks verkocht. Niet zo heel duur en dus leuk om bv mee te trakteren.

Klik op onderstaand filmpje voor de beschrijving van de Perennial Birthday chocolade houder.








Uiteraard zijn alle gebruikte Stampin'Up materialen te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
Vergeet niet dat je bij een bestelling va 60,- Gratis de werkbeschrijving krijgt van deze projectjes in de maand februari. Een GRATIS Sale-a-bration artikel mag uitzoeken en ook nog een GRATIS verzenden binnen Nederland va 60,-










Vergeet niet woensdagavond en vrijdagavond weer te kijken op mijn blog en you tube account om zo niets te hoeven missen. Vond je het een leuk filmpje? Klik dat op het duimpje omhoog bij mijn you tube filmpje. Tot woensdag groetjes Jolan

Geen opmerkingen: