dinsdag 20 maart 2018

Voorjaars doosje met chocolade ***PAASHAAS***




Hoi, hoi,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Ik ben nog steeds bezig om allerlei leuke ***PAAS*** kadootjes te maken. Degene die mij kennen weten dat ik niets liever doen dan dit soort leuke kleine attenties maken.

Dit keer heb ik bij de Hema een Paashaasje gekocht. Maar echt een handig "maatje" was dit niet. Het tjokolade haasje vrij groot en ik kon geen doosje bedenken zodat het uit 1 vel cardstock gemaakt zou kunnen worden.










Zoals jullie gemerkt hebben ben ik al best vaak aan de slag gegaan met de Stampin'Up set "You're Inspiring" de narcissen geven mij namelijk echt een voorjaars gevoel en dat kunnen we wel gebruiken met de snijdende wind van afgelopen weekend.












Natuurlijk gaat er bij mij ook wel eens iets FOUT. Ik bereid meestal mijn filmpjes voor zodat het voor jullie niet zo langdradig is om naar te kijken. Zo ook deze keer. Ik dacht slim te zijn om het cardstock alvast te stempelen met de stempel set "Perennial Birthday" Ik stempelde indezelfde kleur als het cardstock "Bermuda Bay" MAAR ik had niet in de gaten dat ik op de verkeerde kant gestempeld had.

LET DUS EVEN GOED OP EN WEES NIET NET ALS IK ZO BLOND




 
Hoe ik dit leuke labeltje maakt kun je {hier} vinden. Ik laat je daar precies zien hoe je heel simpel kun inkleuren met de Stampin'Up blends.
 
Klik op het plaatje hieronder waarin ik je uitleg hoe je dit schattige doosje kunt maken.




Heb je vragen of wil je iets weten laat het me gerust ook weten. Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com tot snel



Geen opmerkingen: